+++   Jedna rada: AK MÁTE ISTOTU, BIZNIS IDE LEPŠIE   +++   1   +++   Jedna rada: ČO ĎIEŤA NENAUČÍTE TO MU NENAŠETRÍTE   +++   1   +++   Jedna rada: ŠŤASTNE VYSTÚPIŤ Z AUTA JE TO NAJDÔLEŽITEJŠIE   +++   1   +++   Zistil som jednu vec: ČÍM VYŠŠIE BÝVATE, TÝM VIAC SUSEDOV MOŽETE VYTOPIŤ   +++   1   +++   Naučil som sa jednu vec: KEĎ CHCETE, ABY NIEČO FUNGOVALO, ŽIVOTNÉ SKÚSENOSTI SÚ NA NEZAPLATENIE   +++   1   +++   Ako matka Vám poviem jedno: VERTE SVOJIM VLASTNÝM INŠTIKTOM   +++   1   +++   Poradíme Vám jedno: AK ĽÚBITE SVOJE DETI, NEDÁVAJTE IM POCIT, ŽE VÁS V STAROBE MUSIA ŽIVIŤ   +++   1   +++   Viem jedno: ŽIVOT NIE JE LEN HRA   +++ 1 +++ Poviem Vám jedno: KEĎ POISŤOVNI PLATÍTE, NECHAJTE STAROSTI NA ŇU +++ 1 +++ Určite viem jedno: JE FAJN, KEĎ VÁS MÁ KTO VYTIAHNUŤ Z KAŠE +++ 1 +++ Jedna rada: NEOPLATÍ SA ŠETRIŤ NA NESPRÁVNYCH MIESTACH +++
ban bytca
Streda, 24 Október 2012 00:00 Tlačové správy

V utorok 23. októbra 2012 boli za účasti predstaviteľov slovenských finančných inštitúcií vyhlásené výsledky Zlatej mince 2012, v ktorej odborníci hodnotia finančné produkty.  Najúspešnejšou poisťovňou sa stala opätovne Allianz – Slovenská poisťovňa so šiestimi prvými a dvoma druhými miestami. Celkovo sa tak Allianz – SP umiestnila na stupňoch víťazov vo všetkých poistných kategóriách a získala tiež v hlasovaní verejnosti ocenenie „Najústretovejšia poisťovňa“.

 

Najvyššie ocenenie Zlatú mincu 2012 podľa hodnotenia odbornej poroty získala Allianz – SP v kategóriách kapitálové životné poistenie, úrazové poistenie, poistenie majetku, PZP motorových vozidiel, havarijné poistenie motorových vozidiel a v poistení pre podnikateľov.

Vo všetkých kategóriách tak obhájila minuloročné prvé miesto, pričom v kategórii cestovného a investičného životné poistenia získala hneď druhé najlepšie umiestnenie, Striebornú mincu 2012. Možnosť hlasovať však mala aj verejnosť, ktorá ocenila Allianz – Slovenskú poisťovňu titulom „Najústretovejšia poisťovňa“.

Vraví sa, že obhájiť prvé miesto je vždy ťažšie, preto sa z úspechu našich produktov veľmi tešíme. Ocenenia pre produkty nás však zaväzujú k ďalšej práci a snahe o ich skvalitnenie, aby sme si opäť o rok mohli povedať, že naša ponuka je tá najlepšia, “ hovorí Marko Tomašovič, viceprezident pre rezort obchodu životných poistení v Allianz – SP.

 

KONTAKTNÝ E-MAIL

Povinný údaj
Povinný údaj
Tooltip
Povinný údaj