+++   Jedna rada: AK MÁTE ISTOTU, BIZNIS IDE LEPŠIE   +++   1   +++   Jedna rada: ČO ĎIEŤA NENAUČÍTE TO MU NENAŠETRÍTE   +++   1   +++   Jedna rada: ŠŤASTNE VYSTÚPIŤ Z AUTA JE TO NAJDÔLEŽITEJŠIE   +++   1   +++   Zistil som jednu vec: ČÍM VYŠŠIE BÝVATE, TÝM VIAC SUSEDOV MOŽETE VYTOPIŤ   +++   1   +++   Naučil som sa jednu vec: KEĎ CHCETE, ABY NIEČO FUNGOVALO, ŽIVOTNÉ SKÚSENOSTI SÚ NA NEZAPLATENIE   +++   1   +++   Ako matka Vám poviem jedno: VERTE SVOJIM VLASTNÝM INŠTIKTOM   +++   1   +++   Poradíme Vám jedno: AK ĽÚBITE SVOJE DETI, NEDÁVAJTE IM POCIT, ŽE VÁS V STAROBE MUSIA ŽIVIŤ   +++   1   +++   Viem jedno: ŽIVOT NIE JE LEN HRA   +++ 1 +++ Poviem Vám jedno: KEĎ POISŤOVNI PLATÍTE, NECHAJTE STAROSTI NA ŇU +++ 1 +++ Určite viem jedno: JE FAJN, KEĎ VÁS MÁ KTO VYTIAHNUŤ Z KAŠE +++ 1 +++ Jedna rada: NEOPLATÍ SA ŠETRIŤ NA NESPRÁVNYCH MIESTACH +++
ban bytca
Piatok, 10 August 2012 00:00 Tlačové správy
  • Dva nové štadióny nesú značku Allianz – „Allianz Riviera“ v Nice a „Allianz Park“ v Londýne
  • Úspech mníchovskej „Allianz Areny“ sa rozšíril do nových krajín
  • Allianz spája ľudí cez medzinárodný jazyk – šport

Koncom júla pribudli do rodiny Allianz dva nové štadióny. Allianz France podpísal dlhodobý kontrakt na nový štadión v Nice, ktorý bude niesť meno „Allianz Riviera“ a Allianz vo Veľkej Británii uzatvoril partnerstvo s londýnskym rugbyovým tímom Saracens Rugby Club, ktorého zrekonštruovaný štadión bude niesť názov „Allianz Park“.

 

Spolu so svetoznámou „Allianz Arenou“ v Mníchove dva nové štadióny rozširujú rodinu Allianz štadiónov už na štyroch členov. Okrem štadiónov v Nice a Londýne totiž už od začiatku tohto roka nesie značku Allianz jedno z hlavných športovísk v Sydney, „Allianz Stadium.“

 

Šport ako medzinárodný jazyk

Šport je medzinárodným jazykom, ktorý spája ľudí z každej oblasti života a vytvára miestne či svetové spoločenstvá založené na vzájomnom záujme a vášni. A spoločenstvá hrajú integrálnu rolu v našej snahe pomôcť ľuďom zlepšiť ich život. To je dôvod, prečo sa Allianz tak silno orientuje na sponzorovanie športu po celom svete,“ hovorí Christian Deuringer, zodpovedný za celosvetový manažment značky v skupine Allianz.

Pomenovanie štadióna prináša so sebou silný emočný aspekt. Pre nehmotnú značku akou je Allianz, sa tak štadión rýchlo stáva domovom a zdrojom hrdosti pre zamestnancov,“ dodáva Deuringer.

V súčasnosti slúži Allianz ako svetový poskytovateľ finančných služieb klientom vo viac ako 70 krajinách s približne 600 000 vyslancami značky – zamestnancami, maklérmi, agentmi a ďalšími partnermi. Po desiatich rokoch procesu zmeny značky sa dnes väčšina obchodných aktivít Allianzu odohráva pod hlavičkou Allianz. „Výber sponzorských aktivít je tak podriadený snahe zvýšiť povedomie a vnímanie značky Allianz,“ uzatvára Deuringer.

KONTAKTNÝ E-MAIL

Povinný údaj
Povinný údaj
Tooltip
Povinný údaj